Med deres moderne bagger Challenger som fundament har Indian netop lanceret en ny touringmodel kaldet Pursuit. Den deler det meste teknik med Challenger-modellen, og det betyder en 122-hestes vandkølet V2-motor på 1.768 kubik, til når det skal gå fremad, og radialmonterede Brembo monoblock-calipre med IMU-styret kurve-ABS til når der skal stoppes igen.
Nyt flagskib
PowerPlus-motoren har fået fintunet motorgangen ved lave omdrejninger, så den store Pursuit skulle være let at manøvrere ved lav fart, men med 178 Nm på lager er det sammen med Challenger alligevel den kraftigste model i Indians udvalg. På teknikfronten er den største nyhed ved Pursuit i virkeligheden elektronisk justerbar bagaffjedring fra Fox, der dog fra i år også findes som tilkøb på Challenger-modellen.
Ellers er den åbenlyse forskel naturligvis tilføjelsen af en større vindskærm på den stelmonterede kåbe samt nye kåbesider med mulighed for ventilation og integrerede ekstralygter til brug i mørke eller tåge. En ny topboks med indbygget ryg- og armlæn fuldender de synlige ændringer og er sammen med sidetaskerne elektronisk låsbare og god for 133 liters bagageplads.